Форми маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Форми маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу
|
|
Creator |
Біловодська, О. А.
|
|
Subject |
Взаємовідносини
взаємодія співробітництво конфлікт конкуренція канал розподілу 339.138:339.17/.3 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-11-04T13:19:07Z
2013-11-04T13:19:07Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 255-262
|
|
Identifier |
Біловодська, О. А. Форми маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу / О. А. Біловодська // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2008. – № 5. – С. 255–262. – Бібліогр.: 12 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5219 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|