Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні
The theoretical basis of using the social advertising in Ukraine Теоретические основы использования социальной рекламы в Украине |
|
Creator |
Нечипоренко, В. М.
Nechyporenko, V. M. Нечипоренко, В. М. |
|
Subject |
coцiaльнa рeклaмa
класифікація соціальної реклами принципи соціальної реклами напрями соціальної реклами суб’єкти соціальної реклами 316 |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2013-11-04T13:45:59Z
2013-11-04T13:45:59Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 162-165
|
|
Identifier |
Нечипоренко В. М. Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні / Нечипоренко В. М. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2010. – № 4 (8). – С. 162–165. – Бібліогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5224 |
|
Source |
Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|