Запис Детальніше

Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні
The theoretical basis of using the social advertising in Ukraine
Теоретические основы использования социальной рекламы в Украине
 
Creator Нечипоренко, В. М.
Nechyporenko, V. M.
Нечипоренко, В. М.
 
Subject coцiaльнa рeклaмa
класифікація соціальної реклами
принципи соціальної реклами
напрями соціальної реклами
суб’єкти соціальної реклами
316
 
Publisher Київ
Політехніка
 
Date 2013-11-04T13:45:59Z
2013-11-04T13:45:59Z
2010
 
Type Article
 
Format С. 162-165
 
Identifier Нечипоренко В. М. Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні / Нечипоренко В. М. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2010. – № 4 (8). – С. 162–165. – Бібліогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5224
 
Source Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць
 
Language uk