Запис Детальніше

Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством
 
Creator Федорченко, А. В.
 
Subject маркетингове дослідження
маркетинг менеджмент
маркетингова інформація
бізнес-середовище
управлінське рішення
система маркетингових досліджень
658.101.54
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-11-04T15:52:25Z
2013-11-04T15:52:25Z
2008
 
Type Article
 
Format С. 304-309
 
Identifier Федорченко, А. В. Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством / А. В. Федорченко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2008. – № 5. – С. 304–309. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5242
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk