Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством
|
|
Creator |
Федорченко, А. В.
|
|
Subject |
маркетингове дослідження
маркетинг менеджмент маркетингова інформація бізнес-середовище управлінське рішення система маркетингових досліджень 658.101.54 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-11-04T15:52:25Z
2013-11-04T15:52:25Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 304-309
|
|
Identifier |
Федорченко, А. В. Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством / А. В. Федорченко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2008. – № 5. – С. 304–309. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5242 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|