Запис Детальніше

Методологія маркетингового дослідження при посиленні позицій бренду в товарному портфелі підприємства

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологія маркетингового дослідження при посиленні позицій бренду в товарному портфелі підприємства
 
Creator Гавриш, О. А.
Яворська, К. Ю.
 
Subject маркетингове дослідження
якісні дослідження
кількісні дослідження
позиції бренду
позиціонування
 
Publisher Київ
Політехніка
 
Date 2013-11-07T10:46:28Z
2013-11-07T10:46:28Z
2010
 
Type Article
 
Format С. 72 - 76
 
Identifier Гавриш О. А. Методологія маркетингового дослідження при посиленні позицій бренду в товарному портфелі підприємства / О. А. Гавриш, К. Ю. Яворська // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2010. – Вип. 5(частина IІІ). – С. 72-76. – Бібліогр.: 6 назв
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5380
 
Source Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць
 
Language uk