Методологія маркетингового дослідження при посиленні позицій бренду в товарному портфелі підприємства
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологія маркетингового дослідження при посиленні позицій бренду в товарному портфелі підприємства
|
|
Creator |
Гавриш, О. А.
Яворська, К. Ю. |
|
Subject |
маркетингове дослідження
якісні дослідження кількісні дослідження позиції бренду позиціонування |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2013-11-07T10:46:28Z
2013-11-07T10:46:28Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 72 - 76
|
|
Identifier |
Гавриш О. А. Методологія маркетингового дослідження при посиленні позицій бренду в товарному портфелі підприємства / О. А. Гавриш, К. Ю. Яворська // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2010. – Вип. 5(частина IІІ). – С. 72-76. – Бібліогр.: 6 назв
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5380 |
|
Source |
Сучасні проблеми економіки і підприємництво: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|