Запис Детальніше

Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями
 
Creator Головкіна, Н. В.
 
Subject Комплекс просування
реклама
стимулювання збуту
зв’язки з громадськістю
прямий маркетинг
інтегровані маркетингові комунікації
658.8
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-11-07T14:47:14Z
2013-11-07T14:47:14Z
2008
 
Type Article
 
Format С. 325-331
 
Identifier Головкіна, Н. В. Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями / Н. В. Головкіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2008. – № 5. – С. 325–331. – Бібліогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5426
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk