Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями
|
|
Creator |
Головкіна, Н. В.
|
|
Subject |
Комплекс просування
реклама стимулювання збуту зв’язки з громадськістю прямий маркетинг інтегровані маркетингові комунікації 658.8 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-11-07T14:47:14Z
2013-11-07T14:47:14Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 325-331
|
|
Identifier |
Головкіна, Н. В. Комплексний підхід до маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями / Н. В. Головкіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2008. – № 5. – С. 325–331. – Бібліогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5426 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|