Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікацій
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікацій
The formation of image of the company by special instruments of marketing communications |
|
Creator |
Діброва, Т. Г.
Гараніна, І. І. |
|
Subject |
корпоративний імідж
допоміжні засоби маркетингові комунікації спеціальна іміджева продукція бізнес-сувенір промо-сувенір 338.233.79 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-11-14T09:51:37Z
2013-11-14T09:51:37Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 341-345
|
|
Identifier |
Діброва Т. Г. Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікацій / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць. - 2011. - №8. - С. 341-345. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5615 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць |
|
Language |
uk
|
|