Запис Детальніше

Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікацій

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікацій
The formation of image of the company by special instruments of marketing communications
 
Creator Діброва, Т. Г.
Гараніна, І. І.
 
Subject корпоративний імідж
допоміжні засоби маркетингові комунікації
спеціальна іміджева продукція
бізнес-сувенір
промо-сувенір
338.233.79
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-11-14T09:51:37Z
2013-11-14T09:51:37Z
2011
 
Type Article
 
Format С. 341-345
 
Identifier Діброва Т. Г. Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікацій / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць. - 2011. - №8. - С. 341-345. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5615
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk