Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринку
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринку
Innovation decision as a way to survival marketing agencies in the market recession |
|
Creator |
Кудирко, О. В.
|
|
Subject |
маркетингові дослідження
ринок маркетингових досліджень ліцензійні методики маркетингових досліджень 658.8.012.12 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-11-14T10:56:30Z
2013-11-14T10:56:30Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 374-378
|
|
Identifier |
Кудирко О. В. Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринку / О. В. Кудирко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. - С. 374–378. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5633 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць |
|
Language |
uk
|
|