Запис Детальніше

Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринку
Innovation decision as a way to survival marketing agencies in the market recession
 
Creator Кудирко, О. В.
 
Subject маркетингові дослідження
ринок маркетингових досліджень
ліцензійні методики маркетингових досліджень
658.8.012.12
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-11-14T10:56:30Z
2013-11-14T10:56:30Z
2011
 
Type Article
 
Format С. 374-378
 
Identifier Кудирко О. В. Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринку / О. В. Кудирко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. - С. 374–378. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5633
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk