Запис Детальніше

Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку
 
Creator Діброва, Т. Г.
 
Subject візуальний мерчандайзинг
товарний мерчандайзинг
реклама на місці продажу
POS
брендинг
338.23.31
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-11-14T12:30:10Z
2013-11-14T12:30:10Z
2010
 
Type Article
 
Format С. 161-165
 
Identifier Діброва Т. Г. Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку / Т. Г. Діброва // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 161–165. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5643
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk