Запис Детальніше

Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту
Use of the marketing research in the development of publishing project
Использование маркетинговых исследований при разработке издательского проекта
 
Creator Бояринова, О. Є.
Boiarynova, O. Ie.
 
Subject 339.138:655.5
 
Publisher Київ
ВПІ НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-11-21T08:31:40Z
2013-11-21T08:31:40Z
2009
 
Type Article
 
Format С. 80-87
 
Identifier Бояринова О. Є. Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту / О. Є. Бояринова // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2009. – Вип. 1-2(23-24). – С. 80–87. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5933
 
Source Технологія і техніка друкарства: збірник наукових праць
 
Language uk