Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту
Use of the marketing research in the development of publishing project Использование маркетинговых исследований при разработке издательского проекта |
|
Creator |
Бояринова, О. Є.
Boiarynova, O. Ie. |
|
Subject |
339.138:655.5
|
|
Publisher |
Київ
ВПІ НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-11-21T08:31:40Z
2013-11-21T08:31:40Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 80-87
|
|
Identifier |
Бояринова О. Є. Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту / О. Є. Бояринова // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2009. – Вип. 1-2(23-24). – С. 80–87. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5933 |
|
Source |
Технологія і техніка друкарства: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|