Запис Детальніше

Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій
Marketing of periodicals: a problem of definition of concept and the basic functions
Маркетинг периодических изданий: проблема определения понятия и основных функций
 
Creator Барзилович, О. М.
Павлюк, О. Р.
Barzylovych, O. M.
Pavliuk, O. R.
 
Subject 339.138
 
Publisher Київ
ВПІ НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-11-22T13:40:11Z
2013-11-22T13:40:11Z
2008
 
Type Article
 
Format С. 133-138
 
Identifier Барзилович О. М. Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій / О. М. Барзилович, О. Р. Павлюк // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2008. – Вип. 3-4(21-22). – С. 133–138. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6036
 
Source Технологія і техніка друкарства: збірник наукових праць
 
Language uk