Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій
Marketing of periodicals: a problem of definition of concept and the basic functions Маркетинг периодических изданий: проблема определения понятия и основных функций |
|
Creator |
Барзилович, О. М.
Павлюк, О. Р. Barzylovych, O. M. Pavliuk, O. R. |
|
Subject |
339.138
|
|
Publisher |
Київ
ВПІ НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-11-22T13:40:11Z
2013-11-22T13:40:11Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 133-138
|
|
Identifier |
Барзилович О. М. Маркетинг періодичних видань: проблема визначення поняття та основних функцій / О. М. Барзилович, О. Р. Павлюк // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2008. – Вип. 3-4(21-22). – С. 133–138. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6036 |
|
Source |
Технологія і техніка друкарства: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|