Принципи організації маркетингових комунікацій у місцях продажів
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи організації маркетингових комунікацій у місцях продажів
|
|
Creator |
Діброва, Т. Г.
|
|
Subject |
мерчандайзинг
реклама на місці продажу POS POP атмосфера магазину 338.23.31 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-12-09T14:06:45Z
2013-12-09T14:06:45Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 270-273
|
|
Identifier |
Діброва Т. Г. Принципи організації маркетингових комунікацій у місцях продажів / Т. Г. Діброва // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 270–273. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6340 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|