Запис Детальніше

Принципи організації маркетингових комунікацій у місцях продажів

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи організації маркетингових комунікацій у місцях продажів
 
Creator Діброва, Т. Г.
 
Subject мерчандайзинг
реклама на місці продажу
POS
POP атмосфера магазину
338.23.31
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-12-09T14:06:45Z
2013-12-09T14:06:45Z
2009
 
Type Article
 
Format С. 270-273
 
Identifier Діброва Т. Г. Принципи організації маркетингових комунікацій у місцях продажів / Т. Г. Діброва // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 270–273. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6340
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk