Запис Детальніше

Развитие международного маркетинга в условиях глобализации бизнеса

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Развитие международного маркетинга в условиях глобализации бизнеса
 
Creator Дергачева, В. В.
 
Subject международный маркетинг
глобализация бизнеса
Интернет-марктетинг
международные маркетинговые стратеги
маркетинг-микс
локализация
адаптация
339.138
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-12-09T14:32:05Z
2013-12-09T14:32:05Z
2009
 
Type Article
 
Format С. 341-344
 
Identifier Дергачева В. В. Развитие международного маркетинга в условиях глобализации бизнеса / В. В. Дергачева // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 341–344. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6341
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language ru