Запис Детальніше

Теоретичні підходи використання маркетингових систем на етапах життєвого циклу товару

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи використання маркетингових систем на етапах життєвого циклу товару
 
Creator Біловодська, О. А.
Симоненко, М. Ю.
 
Subject маркетинговий канал
система маркетингових каналів
життєвий цикл товару
традиційна, вертикальна, горизонтальна, комбінована маркетингові системи
339.3:339.138
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2013-12-10T09:02:24Z
2013-12-10T09:02:24Z
2009
 
Type Article
 
Format С. 261-265
 
Identifier Біловодська О. А. Теоретичні підходи використання маркетингових систем на етапах життєвого циклу товару / О. А. Біловодська, М. Ю. Симоненко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 261–265. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6348
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk