Теоретичні підходи використання маркетингових систем на етапах життєвого циклу товару
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні підходи використання маркетингових систем на етапах життєвого циклу товару
|
|
Creator |
Біловодська, О. А.
Симоненко, М. Ю. |
|
Subject |
маркетинговий канал
система маркетингових каналів життєвий цикл товару традиційна, вертикальна, горизонтальна, комбінована маркетингові системи 339.3:339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2013-12-10T09:02:24Z
2013-12-10T09:02:24Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 261-265
|
|
Identifier |
Біловодська О. А. Теоретичні підходи використання маркетингових систем на етапах життєвого циклу товару / О. А. Біловодська, М. Ю. Симоненко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 261–265. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6348 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|