Запис Детальніше

Значення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англомовного професійно-орієнтованого письма

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англомовного професійно-орієнтованого письма
 
Creator Дичка, Н. І.
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2014-06-11T11:45:06Z
2014-06-11T11:45:06Z
2014
 
Type Article
 
Format С. 136-140
 
Identifier Дичка, Н. І. Значення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англомовного професійно-орієнтованого письма / Н. І. Дичка // Взаємодія одиниць мови та мовлення: комунікативно-когнітивний, соціокультурний, перекладознавчий і методичний аспекти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 28 березня 2014 року, м. Київ / НТУУ «КПІ» ; [ред. О. В. Ткачик]. – Київ : НТУУ «КПІ», 2014. – С. 136-140
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/7854
 
Source Взаємодія одиниць мови та мовлення: комунікативно-когнітивний, соціокультурний, перекладознавчий і методичний аспекти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції
 
Language uk