Значення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англомовного професійно-орієнтованого письма
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англомовного професійно-орієнтованого письма
|
|
Creator |
Дичка, Н. І.
|
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2014-06-11T11:45:06Z
2014-06-11T11:45:06Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 136-140
|
|
Identifier |
Дичка, Н. І. Значення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англомовного професійно-орієнтованого письма / Н. І. Дичка // Взаємодія одиниць мови та мовлення: комунікативно-когнітивний, соціокультурний, перекладознавчий і методичний аспекти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 28 березня 2014 року, м. Київ / НТУУ «КПІ» ; [ред. О. В. Ткачик]. – Київ : НТУУ «КПІ», 2014. – С. 136-140
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/7854 |
|
Source |
Взаємодія одиниць мови та мовлення: комунікативно-когнітивний, соціокультурний, перекладознавчий і методичний аспекти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції
|
|
Language |
uk
|
|