Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств
|
|
Creator |
Мельничук, Віра Миколаївна
|
|
Subject |
споживча цінність
матеріальна цінність сервісна цінність емоційна цінність соціальна цінність спільна цінність потребительская ценность материальная ценность сервисная ценность эмоциональная ценность социальная ценность общая ценность consumer value material value service value emotional value social value common value 330.133:658.8]:655.1](043.3) |
|
Publisher |
Київ
|
|
Contributor |
Шульгіна, Людмила Михайлівна
|
|
Date |
2014-06-26T10:36:56Z
2014-06-26T10:36:56Z 2014 |
|
Type |
Thesis Doctoral
|
|
Format |
256 л.
|
|
Identifier |
Мельничук В.М. Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / В. М. Мельничук. - К., 2014. - 256 л. + CD-ROM
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/8053 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.
|
|