Запис Детальніше

Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств
 
Creator Мельничук, Віра Миколаївна
 
Subject споживча цінність
матеріальна цінність
сервісна цінність
емоційна цінність
соціальна цінність
спільна цінність
потребительская ценность
материальная ценность
сервисная ценность
эмоциональная ценность
социальная ценность
общая ценность
consumer value
material value
service value
emotional value
social value
common value
330.133:658.8]:655.1](043.3)
 
Publisher Київ
 
Contributor Шульгіна, Людмила Михайлівна
 
Date 2014-06-26T10:36:56Z
2014-06-26T10:36:56Z
2014
 
Type Thesis Doctoral
 
Format 256 л.
 
Identifier Мельничук В.М. Механізм формування споживчої цінності продукції поліграфічних підприємств : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / В. М. Мельничук. - К., 2014. - 256 л. + CD-ROM
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/8053
 
Language uk
 
Rights Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.