Запис Детальніше

Науково-теоретичні дослідження нової прецизійної інерціальної навігаційної системи в екстремельних умовах з використанням нейронних мереж

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Науково-теоретичні дослідження нової прецизійної інерціальної навігаційної системи в екстремельних умовах з використанням нейронних мереж
 
Subject гравітаційна аномалія
гравіметр
інерціальна навігаційна система
гіроскоп
681.2
 
Description Звіт обсягом 404 стор., 12 розділів, 146 рис., 51 таблиць, 257 бібліографічних найменувань за переліком посилань.
Об'єкт досліджень: процес вимірювання механічних величин (курсу,
широти, довготи, прискорення, швидкості та інших) сучасної інерціальної
навігаційної системи, що входить до складу авіаційної гравіметричної системи (АГС), шляхом використання запропонованих прецизійних засобів та
методів.
Предмет досліджень: запропоновані прецизійні засоби та методи вимірювання механічних величин інерціальної навігаційної системи АГС.
Мета роботи: підвищення точності вимірювань навігаційних парамет-
рів інерціальної навігаційної системи (НС) при авіаційних гравіметричних
вимірюваннях шляхом фундаментальних наукових теоретичних та експериментальних досліджень (шляхом удосконалення існуючої системи керування
НС, розробки та дослідження нової системи ударо та віброзахисту більш
широких функціональних можливостей од відомих (патент України), нової
кутомірної системи більшої точності та швидкодії од відомих (патент України)).
Методи досліджень: використано методи електронного моделювання
динамічних систем рухомих об’єктів, теорії автоматичного керування та регулювання, теоретичної механіки та прикладної теорії гіроскопів, теорії коливань, цифрового моделювання на ЕОМ, експериментальні, статистичної
обробки результатів, теорії ймовірності, теорії систем та системного аналізу.
У звіті обґрунтовано актуальність вирішення проблеми фундаментальних досліджень нової прецизійної інерціальної навігаційної системи, яка є
важливою складовою частиною авіаційної гравіметричної системи, в екстремальних умовах. Проведено класифікацію НС. Удосконалено систему керування НС. Розроблено та досліджено нову систему ударо та віброзахисту
більш широких функціональних можливостей од відомих, яка забезпечує задану точність НС; нову кутомірну систему більшої точності та швидкодії од
відомих для попередньої високоточної наземної виставки навігаційних чутливих елементів (гравіметрів, акселерометрів). Проведено дослідження НС
за допомогою ЦОМ. Проведено експериментальні дослідження НС. Наведено методику фільтрації вихідного сигналу АГС від похибок.
Результати застосовані у практичних розробках нової кутомірної системи, нової системи ударо- та віброзахисту, нової НС АГС.
 
Publisher Київ
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
 
Contributor Безвесільна, О. М.
 
Date 2014-07-24T08:55:20Z
2014-07-24T08:55:20Z
2013
 
Type Technical Report
 
Format 402 л.
 
Identifier КВНТД I.2 12.11.01
Д/б №2411-ф
Науково-теоретичні дослідження нової прецизійної інерціальної навігаційної системи в екстремельних умовах з використанням нейронних мереж : звіт про НДР (заключ.) НТУУ "КПІ" ; кер. роб. О. М. Безвесільна. - К., 2013. - 402 л. + CD-ROM. - Д/б №2411-ф
0111U000714
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/8178
 
Language uk
 
Rights Звіт захищений авторським правом. Переглянути його можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.