Запис Детальніше

Зв’язки з громадськістю як важливий складовий компонент інтегрованих маркетингових комунікацій організації

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зв’язки з громадськістю як важливий складовий компонент інтегрованих маркетингових комунікацій організації
 
Creator Головкіна, Н. В.
 
Subject зв’язки з громадськістю
внутрішні і зовнішні зацікавлені групи
інструменти зв’язків з громадськістю
контроль за заподіянням шкоди
659.4
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2014-07-30T10:00:35Z
2014-07-30T10:00:35Z
2009
 
Type Article
 
Format С. 266-270
 
Identifier Головкіна Н. В. Зв’язки з громадськістю як важливий складовий компонент інтегрованих маркетингових комунікацій організації / Н. В. Головкіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 266–270. – Бібліогр.: 12 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/8249
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk