Зв’язки з громадськістю як важливий складовий компонент інтегрованих маркетингових комунікацій організації
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Зв’язки з громадськістю як важливий складовий компонент інтегрованих маркетингових комунікацій організації
|
|
| Creator |
Головкіна, Н. В.
|
|
| Subject |
зв’язки з громадськістю
внутрішні і зовнішні зацікавлені групи інструменти зв’язків з громадськістю контроль за заподіянням шкоди 659.4 |
|
| Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
| Date |
2014-07-30T10:00:35Z
2014-07-30T10:00:35Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Format |
С. 266-270
|
|
| Identifier |
Головкіна Н. В. Зв’язки з громадськістю як важливий складовий компонент інтегрованих маркетингових комунікацій організації / Н. В. Головкіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 266–270. – Бібліогр.: 12 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/8249 |
|
| Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
| Language |
uk
|
|