Методика визначення нерівномірності виникнення критичних подій у процесі обслуговування кількох сегментів споживачів
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика визначення нерівномірності виникнення критичних подій у процесі обслуговування кількох сегментів споживачів
|
|
Creator |
Бакалінський, О. В.
|
|
Subject |
критичні події
коефіцієнт Джині обслуговування сегмент утримання клієнтів 339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2014-07-30T12:03:13Z
2014-07-30T12:03:13Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 334-337
|
|
Identifier |
Бакалінський О. В. Методика визначення нерівномірності виникнення критичних подій у процесі обслуговування кількох сегментів споживачів / О. В. Бакалінський // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 334–337. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/8260 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|