Запис Детальніше

Методика визначення нерівномірності виникнення критичних подій у процесі обслуговування кількох сегментів споживачів

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика визначення нерівномірності виникнення критичних подій у процесі обслуговування кількох сегментів споживачів
 
Creator Бакалінський, О. В.
 
Subject критичні події
коефіцієнт Джині
обслуговування
сегмент
утримання клієнтів
339.138
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2014-07-30T12:03:13Z
2014-07-30T12:03:13Z
2009
 
Type Article
 
Format С. 334-337
 
Identifier Бакалінський О. В. Методика визначення нерівномірності виникнення критичних подій у процесі обслуговування кількох сегментів споживачів / О. В. Бакалінський // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 334–337. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/8260
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk