Запис Детальніше

How teaching experience influence professional stress and allied psychopedagogical status of the female engineering-educators? (a study on techno-pedagogic fabric in India, with special reference to distance education)

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title How teaching experience influence professional stress and allied psychopedagogical status of the female engineering-educators? (a study on techno-pedagogic fabric in India, with special reference to distance education)
 
Creator Roy, Rajarshi
Paira, Anjana
 
Subject ODCL
Engineering Education
Psychopedagogical-attributes
Professional-stress
professional- interest
job-satisfaction
collectivism
378
 
Publisher Київ
Політехніка
 
Date 2015-02-09T10:59:57Z
2015-02-09T10:59:57Z
2009
 
Type Article
 
Format C. 247-261
 
Identifier Roy Rajarshi How teaching experience influence professional stress and allied psychopedagogical status of the female engineering-educators? (a study on techno-pedagogic fabric in India, with special reference to distance education) / Rajarshi Roy, Anjana Paira // Вісник НТУУ«КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2009. – № 3(27). – Ч.2. – С. 247–261. – Бібліогр.: 54 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10404
 
Source Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць
 
Language en