Рекламний текст як форма соціального впливу
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламний текст як форма соціального впливу
Advertising text as the form of social impact Рекламный текст, как форма социального воздействия |
|
Creator |
Іщенко, Н. Г.
Тєлєгіна, К. І. Ishchenko, N. Tieliegina, K. Ищенко, Н. Г. Телегина, К. И. |
|
Subject |
рекламний текст
вербальні й візуальні компоненти пропозиційний, прагматичний та комунікативно-прагматичний підходи advertising text verbal and visual components propositional, pragmatic and communicative-pragmatic approaches рекламный текст вербальные и визуальные компоненты пропозициональный, прагматический и коммуникативно-прагматический подходы 81'4 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2015-02-16T10:17:05Z
2015-02-16T10:17:05Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 30-35
|
|
Identifier |
Іщенко Н. Г. Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Новітня освіта : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 1. – С. 30–35. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10474 |
|
Source |
Новітня освіта: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|