Методологічна роль категорії заперечення в розробці принципів філософії освіти
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічна роль категорії заперечення в розробці принципів філософії освіти
Methodological role of the category negation in the development of the principles of the philosophy of education Методологическая роль категории отрицания в разработке принципов философии образования |
|
Creator |
Муратова, І. А.
Muratova, I. Муратова, И. А. |
|
Subject |
розвиток особистості
розвиваюча освіта заперечення філософія освіти 101:37.032 |
|
Publisher |
Київ
Політехніка |
|
Date |
2015-02-18T08:09:07Z
2015-02-18T08:09:07Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
C. 46-51
|
|
Identifier |
Муратова І. А. Методологічна роль категорії заперечення в розробці принципів філософії освіти / І. А. Муратова // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2010. – № 2(29). – С. 46–51. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10518 |
|
Source |
Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|