Запис Детальніше

Методологічна роль категорії заперечення в розробці принципів філософії освіти

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічна роль категорії заперечення в розробці принципів філософії освіти
Methodological role of the category negation in the development of the principles of the philosophy of education
Методологическая роль категории отрицания в разработке принципов философии образования
 
Creator Муратова, І. А.
Muratova, I.
Муратова, И. А.
 
Subject розвиток особистості
розвиваюча освіта
заперечення
філософія освіти
101:37.032
 
Publisher Київ
Політехніка
 
Date 2015-02-18T08:09:07Z
2015-02-18T08:09:07Z
2010
 
Type Article
 
Format C. 46-51
 
Identifier Муратова І. А. Методологічна роль категорії заперечення в розробці принципів філософії освіти / І. А. Муратова // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2010. – № 2(29). – С. 46–51. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10518
 
Source Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць
 
Language uk