Запис Детальніше

Сегментація клієнтів сервісної організації за напрямами пошуку ними споживчої цінності послуг

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментація клієнтів сервісної організації за напрямами пошуку ними споживчої цінності послуг
Segmentation of service provider clients based on vectors of customer service value creation
 
Creator Бакалінський, О. В.
 
Subject клієнти
сегментація
напрями пошуку споживчої цінності послуг
сервісна організація
339.138
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-03-06T12:19:05Z
2015-03-06T12:19:05Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 299-303
 
Identifier Бакалінський О. В. Сегментація клієнтів сервісної організації за напрямами пошуку ними споживчої цінності послуг / О. В. Бакалінський // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 299–303. – Бібліогр.: 12 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10772
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk