Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів)
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів)
Marketing of factors and mechanism of competitiveness (example manufacturer of building materials) |
|
Creator |
Гребньов, Г. М.
|
|
Subject |
конкурентоспроможність
маркетингові фактори конкурентоспроможності маркетинговий механізм управління конкурентоспроможністю виробники будівельних матеріалів 123.456:789 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-03-06T13:13:05Z
2015-03-06T13:13:05Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 304-310
|
|
Identifier |
Гребньов Г. М. Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів) / Г. М. Гребньов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 304–310. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10773 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|