Запис Детальніше

Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів)

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів)
Marketing of factors and mechanism of competitiveness (example manufacturer of building materials)
 
Creator Гребньов, Г. М.
 
Subject конкурентоспроможність
маркетингові фактори конкурентоспроможності
маркетинговий механізм управління конкурентоспроможністю
виробники будівельних матеріалів
123.456:789
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-03-06T13:13:05Z
2015-03-06T13:13:05Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 304-310
 
Identifier Гребньов Г. М. Маркетингові чинники впливу та механізм управління конкурентоспроможністю (на прикладі виробників будівельних матеріалів) / Г. М. Гребньов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 304–310. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10773
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk