Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю
Evaluating of the effectiveness advertising by physiological control |
|
Creator |
Діброва, Т. Г.
Гараніна, І. І. |
|
Subject |
реклама
оцінювання ефективності фізіологічні тести нейробачення Eye-Tracking методи складних імітацій 659.113.7 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-03-07T08:05:01Z
2015-03-07T08:05:01Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 316-320
|
|
Identifier |
Діброва Т. Г. Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 316–320. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10775 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|