Запис Детальніше

Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю
Evaluating of the effectiveness advertising by physiological control
 
Creator Діброва, Т. Г.
Гараніна, І. І.
 
Subject реклама
оцінювання ефективності
фізіологічні тести
нейробачення
Eye-Tracking
методи складних імітацій
659.113.7
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-03-07T08:05:01Z
2015-03-07T08:05:01Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 316-320
 
Identifier Діброва Т. Г. Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 316–320. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10775
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk