Запис Детальніше

Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід
International advertising strategy of adaptation: domestic experience
 
Creator Діброва, Т. Г.
Дударєва, Ю. О.
 
Subject глобальна марка
міжнародна реклама
стратегія стандартизації
стратегія адаптації
модифікація рекламної стратегії
ринок моторних мастил
338.242:659.1
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-03-07T08:24:19Z
2015-03-07T08:24:19Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 321-326
 
Identifier Діброва Т. Г. Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід / Т. Г. Діброва, Ю. О. Дударєва // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 321–326. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10776
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk