Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід
International advertising strategy of adaptation: domestic experience |
|
| Creator |
Діброва, Т. Г.
Дударєва, Ю. О. |
|
| Subject |
глобальна марка
міжнародна реклама стратегія стандартизації стратегія адаптації модифікація рекламної стратегії ринок моторних мастил 338.242:659.1 |
|
| Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
| Date |
2015-03-07T08:24:19Z
2015-03-07T08:24:19Z 2013 |
|
| Type |
Article
|
|
| Format |
С. 321-326
|
|
| Identifier |
Діброва Т. Г. Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід / Т. Г. Діброва, Ю. О. Дударєва // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 321–326. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10776 |
|
| Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
| Language |
uk
|
|