Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії
Socially-responsible measuring of the modern company’s marketing activity |
|
| Creator |
Козин, Л. В.
|
|
| Subject |
корпоративна соціальна відповідальність
стейкхолдери корпоративне громадянство консюмеризм соціально-відповідальний маркетинг 339.138:332.012.324 |
|
| Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
| Date |
2015-03-07T09:34:01Z
2015-03-07T09:34:01Z 2013 |
|
| Type |
Article
|
|
| Format |
С. 334-338
|
|
| Identifier |
Козин Л. В. Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії / Л. В. Козин // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 334–338. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10778 |
|
| Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
| Language |
uk
|
|