Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії
Socially-responsible measuring of the modern company’s marketing activity |
|
Creator |
Козин, Л. В.
|
|
Subject |
корпоративна соціальна відповідальність
стейкхолдери корпоративне громадянство консюмеризм соціально-відповідальний маркетинг 339.138:332.012.324 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-03-07T09:34:01Z
2015-03-07T09:34:01Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 334-338
|
|
Identifier |
Козин Л. В. Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії / Л. В. Козин // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 334–338. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10778 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|