Запис Детальніше

Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії
Socially-responsible measuring of the modern company’s marketing activity
 
Creator Козин, Л. В.
 
Subject корпоративна соціальна відповідальність
стейкхолдери
корпоративне громадянство
консюмеризм
соціально-відповідальний маркетинг
339.138:332.012.324
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-03-07T09:34:01Z
2015-03-07T09:34:01Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 334-338
 
Identifier Козин Л. В. Соціально-відповідальний вимір маркетингової діяльності сучасної компанії / Л. В. Козин // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 334–338. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10778
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk