Концепція управління маркетингом фармацевтичного підприємства
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція управління маркетингом фармацевтичного підприємства
Conception of marketing management of pharmaceutical enterprise |
|
Creator |
Кохан, М. М.
|
|
Subject |
концепція
управління маркетингом системний підхід конкурентноздатність потенціал маркетингу фармацевтичне підприємство 338.24:33.658 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-03-07T12:23:16Z
2015-03-07T12:23:16Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 357-362
|
|
Identifier |
Кохан М. М. Концепція управління маркетингом фармацевтичного підприємства / М. М. Кохан // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 357–362. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10781 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|