Запис Детальніше

Концепція управління маркетингом фармацевтичного підприємства

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція управління маркетингом фармацевтичного підприємства
Conception of marketing management of pharmaceutical enterprise
 
Creator Кохан, М. М.
 
Subject концепція
управління маркетингом
системний підхід
конкурентноздатність
потенціал маркетингу
фармацевтичне підприємство
338.24:33.658
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-03-07T12:23:16Z
2015-03-07T12:23:16Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 357-362
 
Identifier Кохан М. М. Концепція управління маркетингом фармацевтичного підприємства / М. М. Кохан // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 357–362. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10781
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk