Запис Детальніше

Маркетинг, як основа комплексної системи маркетингового упраління об'єктами промислової нерухомості

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг, як основа комплексної системи маркетингового упраління об'єктами промислової нерухомості
Marketing, as a basis for an integrated system of marketing management of industrial real estate
 
Creator Струлєв, О. О.
 
Subject маркетинг
управління
система
підприємство
нерухомість
економіка
330.133
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-03-11T08:16:46Z
2015-03-11T08:16:46Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 423-428
 
Identifier Струлєв О. О. Маркетинг, як основа комплексної системи маркетингового упраління об'єктами промислової нерухомості / О. О. Струлєв // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 423–428. – Бібліогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10817
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk