Маркетинг, як основа комплексної системи маркетингового упраління об'єктами промислової нерухомості
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг, як основа комплексної системи маркетингового упраління об'єктами промислової нерухомості
Marketing, as a basis for an integrated system of marketing management of industrial real estate |
|
Creator |
Струлєв, О. О.
|
|
Subject |
маркетинг
управління система підприємство нерухомість економіка 330.133 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-03-11T08:16:46Z
2015-03-11T08:16:46Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 423-428
|
|
Identifier |
Струлєв О. О. Маркетинг, як основа комплексної системи маркетингового упраління об'єктами промислової нерухомості / О. О. Струлєв // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 423–428. – Бібліогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10817 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|