Запис Детальніше

Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях
Statistical tools of expert opinion consistency in marketing research
 
Creator Яшкіна, О. І.
 
Subject інноваційний процес
експертні опитування
оцінка узгодженості думок експертів
311.2:339.1
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-03-11T11:34:26Z
2015-03-11T11:34:26Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 442-449
 
Identifier Яшкіна О. І. Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях / О. І. Яшкіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 442–449. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10830
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk