Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях
Statistical tools of expert opinion consistency in marketing research |
|
Creator |
Яшкіна, О. І.
|
|
Subject |
інноваційний процес
експертні опитування оцінка узгодженості думок експертів 311.2:339.1 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-03-11T11:34:26Z
2015-03-11T11:34:26Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 442-449
|
|
Identifier |
Яшкіна О. І. Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях / О. І. Яшкіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2013. – № 10. – С. 442–449. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/10830 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|