Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств
Formation towards increasing the effectiveness of marketing management mechanism competitiveness of construction enterprises Формирование направлений повышения эффективности маркетингового механизма управления конкурентоспособностью строительных компаний |
|
Creator |
Гребньов, Г. М.
|
|
Subject |
конкурентоспроможність
оцінка конкурентоспроможності будівельне підприємство житлове будівництво маркетинг маркетингові стратегії competitiveness competitiveness of construction companies housing marketing marketing strategies конкурентоспособность оценка конкурентоспособности строительное предприятие жилищное строительство маркетинговые стратегии 339.137.2 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-06-24T13:01:52Z
2015-06-24T13:01:52Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 395-400
|
|
Identifier |
Гребньов Г. М. Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств / Гребньов Г. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 395–400. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/11864 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|