Запис Детальніше

Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств
Formation towards increasing the effectiveness of marketing management mechanism competitiveness of construction enterprises
Формирование направлений повышения эффективности маркетингового механизма управления конкурентоспособностью строительных компаний
 
Creator Гребньов, Г. М.
 
Subject конкурентоспроможність
оцінка конкурентоспроможності
будівельне підприємство
житлове будівництво
маркетинг
маркетингові стратегії
competitiveness
competitiveness of
construction companies
housing
marketing
marketing strategies
конкурентоспособность
оценка конкурентоспособности
строительное предприятие
жилищное строительство
маркетинговые стратегии
339.137.2
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-06-24T13:01:52Z
2015-06-24T13:01:52Z
2014
 
Type Article
 
Format С. 395-400
 
Identifier Гребньов Г. М. Формування напрямків підвищення ефективності маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств / Гребньов Г. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 395–400. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/11864
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk