Концепція внутрішнього маркетингу в теорії маркетингу
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція внутрішнього маркетингу в теорії маркетингу
The concept of internal marketing in marketing theory Концепция внутреннего маркетинга в теории маркетинга |
|
Creator |
Окунєва, О. В.
|
|
Subject |
внутрішній маркетинг
комплекс маркетингу-мікс маркетингова концепція internal marketing marketing-mix marketing concept внутренний маркетинг комплекс маркетинга-микс маркетинговая концепция 339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-06-24T14:22:29Z
2015-06-24T14:22:29Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 414-422
|
|
Identifier |
Окунєва О. В. Концепція внутрішнього маркетингу в теорії маркетингу / Окунєва О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 414–422. – Бібліогр.: 19 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/11870 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|