Маркетинг персоналу як фактор формування кадрового потенціалу підприємства
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг персоналу як фактор формування кадрового потенціалу підприємства
|
|
Creator |
Шубеляк, Н. І.
Довгань, Л. Є. |
|
Subject |
маркетинг персоналу
ринок праці зайнятість потенціал кадровий потенціал personal marketing labour marketing, potential skilled potential |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-07-17T13:55:05Z
2015-07-17T13:55:05Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 23-27
|
|
Identifier |
Шубеляк Н. І. Маркетинг персоналу як фактор формування кадрового потенціалу підприємства / Шубеляк Н. І., Довгань Л. Є. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2008. – Вип. 2. – С. 23–27. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12055 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|