Запис Детальніше

Нейромаркетинг – новий спосіб впливу на споживчу поведінку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нейромаркетинг – новий спосіб впливу на споживчу поведінку
 
Creator Чернець, Н. О.
Комяков, О. О.
 
Subject 123.456:789
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-07-20T12:31:40Z
2015-07-20T12:31:40Z
2008
 
Type Article
 
Format С. 55-58
 
Identifier Чернець Н. О. Нейромаркетинг – новий спосіб впливу на споживчу поведінку / Чернець Н. О., Комяков О. О. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2008. – Вип. 2. – С. 55–58. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12064
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk