Основні засади розробки програми лояльності на підприємстві
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні засади розробки програми лояльності на підприємстві
|
|
Creator |
Булбук, Д. М. Э.
Діброва, Т. Г. |
|
Subject |
лояльність
програма лояльності трансакційна лояльність перcепційна лояльність цінність клієнтів 338.234:617 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-07-21T14:44:46Z
2015-07-21T14:44:46Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 93-96
|
|
Identifier |
Булбук Д. М. Э. Основні засади розробки програми лояльності на підприємстві / Булбук Д. М. Э., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2008. – Вип. 2. – С. 93–96. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12074 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|