Запис Детальніше

Основні засади розробки програми лояльності на підприємстві

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні засади розробки програми лояльності на підприємстві
 
Creator Булбук, Д. М. Э.
Діброва, Т. Г.
 
Subject лояльність
програма лояльності
трансакційна лояльність
перcепційна лояльність
цінність клієнтів
338.234:617
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-07-21T14:44:46Z
2015-07-21T14:44:46Z
2008
 
Type Article
 
Format С. 93-96
 
Identifier Булбук Д. М. Э. Основні засади розробки програми лояльності на підприємстві / Булбук Д. М. Э., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2008. – Вип. 2. – С. 93–96. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12074
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk