Особливості та інструментарій просування на промисловому ринку
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості та інструментарій просування на промисловому ринку
|
|
Creator |
Приймак, Л. І.
Давидок, А. С. Куденко, Н. В. |
|
Subject |
просування
комплекс маркетингових комунікацій ринок персональні продажі реклама PR стимулювання збуту 658.8.011.1 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-07-21T16:43:37Z
2015-07-21T16:43:37Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 103-107
|
|
Identifier |
Приймак Л. І. Особливості та інструментарій просування на промисловому ринку / Приймак Л. І., Давидок А. С., Куденко Н. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2008. – Вип. 2. – С. 103–107. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12077 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|