Запис Детальніше

До питання розбіжностей у визначенні маркетингових термінів

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання розбіжностей у визначенні маркетингових термінів
 
Creator Григораш М. О.
Діброва Т. Г.
 
Subject 658.012
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-07-28T13:32:54Z
2015-07-28T13:32:54Z
2009
 
Type Article
 
Format С. 68-71
 
Identifier Григораш М. О. До питання розбіжностей у визначенні маркетингових термінів / Григораш М. О., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2009. – Вип. 3. – С. 68–71. – Бібліогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12165
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk