Модель побудови бренду торговельного закладу на споживчому ринку
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель побудови бренду торговельного закладу на споживчому ринку
|
|
Creator |
Сербин, Т. В.
Зозульов, О. В. |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-08-03T14:14:46Z
2015-08-03T14:14:46Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 42-46
|
|
Identifier |
Сербин Т. В. Модель побудови бренду торговельного закладу на споживчому ринку / Сербин Т. В., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2010. – Вип. 4. – С. 42–46. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12223 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|