Запис Детальніше

Модель побудови бренду торговельного закладу на споживчому ринку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель побудови бренду торговельного закладу на споживчому ринку
 
Creator Сербин, Т. В.
Зозульов, О. В.
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-08-03T14:14:46Z
2015-08-03T14:14:46Z
2010
 
Type Article
 
Format С. 42-46
 
Identifier Сербин Т. В. Модель побудови бренду торговельного закладу на споживчому ринку / Сербин Т. В., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2010. – Вип. 4. – С. 42–46. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12223
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk