Запис Детальніше

Особливості формування програми лояльності на ринку мобільного зв’язку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування програми лояльності на ринку мобільного зв’язку
Features of loyalty programs on mobile market
 
Creator Чевжик, М. О.
Діброва, Т. Г.
 
Subject лояльність
програма лояльності
ринок мобільного зв'язку
1.338
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-09-16T18:19:57Z
2015-09-16T18:19:57Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чевжик М. О. Особливості формування програми лояльності на ринку мобільного зв’язку / Чевжик М. О., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 444 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 12 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12496
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk