Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій
Effect of consumer behavior on the formation of an effective system of integrated marketing communications |
|
Creator |
Гончар, С. О.
Зозульов, О. В. |
|
Subject |
Мерчандайзинг
інтегровані маркетингові комунікації процес прийняття рішення про покупку рівень залученості у процес покупки профіль споживача 339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-09-21T19:06:15Z
2015-09-21T19:06:15Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гончар С. О. Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій / Гончар С. О., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 324 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 8 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12544 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|