Запис Детальніше

Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій
Effect of consumer behavior on the formation of an effective system of integrated marketing communications
 
Creator Гончар, С. О.
Зозульов, О. В.
 
Subject Мерчандайзинг
інтегровані маркетингові комунікації
процес прийняття рішення про покупку
рівень залученості у процес покупки
профіль споживача
339.138
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-09-21T19:06:15Z
2015-09-21T19:06:15Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Гончар С. О. Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій / Гончар С. О., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 324 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 8 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12544
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk