Формування іміджу марки на ринку плавлених сирів
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування іміджу марки на ринку плавлених сирів
Сreating brand image on the market of processed cheese |
|
Creator |
Гнідіна, О. Ю.
Діброва, Т. Г. |
|
Subject |
імідж торгової марки
стратегія позиціонування карти сприйняття 339.138 (075.8) |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-09-22T11:05:56Z
2015-09-22T11:05:56Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кігель М. Ю. Організація збутового підрозділу для малого та середнього бізнесу на ринку швейних виробів / Кігель М. Ю., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 311 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12548 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|