Запис Детальніше

Формування іміджу марки на ринку плавлених сирів

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування іміджу марки на ринку плавлених сирів
Сreating brand image on the market of processed cheese
 
Creator Гнідіна, О. Ю.
Діброва, Т. Г.
 
Subject імідж торгової марки
стратегія позиціонування
карти сприйняття
339.138 (075.8)
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-09-22T11:05:56Z
2015-09-22T11:05:56Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кігель М. Ю. Організація збутового підрозділу для малого та середнього бізнесу на ринку швейних виробів / Кігель М. Ю., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 311 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12548
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk