Запис Детальніше

Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій
Systematization of indicators that affects on marketing communication complex
 
Creator Маринчук, Т. М.
Стадніченко, В. В.
 
Subject комплекс маркетингових комунікацій
просування
реклама
стимулювання збуту
PR
особистий продаж
ринок
ресурси підприємства
фінансово-економічні показники
структура попиту
поведінка споживачів
конкуренція
переваги товару
переваги торгової марки
659
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-09-22T12:40:49Z
2015-09-22T12:40:49Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Маринчук Т. М. Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій / Маринчук Т. М., Стадніченко В. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 304 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 14 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12556
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk