Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій
Systematization of indicators that affects on marketing communication complex |
|
Creator |
Маринчук, Т. М.
Стадніченко, В. В. |
|
Subject |
комплекс маркетингових комунікацій
просування реклама стимулювання збуту PR особистий продаж ринок ресурси підприємства фінансово-економічні показники структура попиту поведінка споживачів конкуренція переваги товару переваги торгової марки 659 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-09-22T12:40:49Z
2015-09-22T12:40:49Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маринчук Т. М. Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій / Маринчук Т. М., Стадніченко В. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 304 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 14 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12556 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|