Запис Детальніше

Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг
Features of integrated marketing communications at the market of consulting services
 
Creator Цуканова, І. В.
Зозульов, О. В.
 
Subject цілі ІМК
засоби маркетингових комунікацій
консалтингові послуги
316.77
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-09-25T13:37:05Z
2015-09-25T13:37:05Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Цуканова І. В. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку консалтингових послуг / Цуканова І. В., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 403 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12605
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk