Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions
Викладання англійської мови як іноземної в неоднорідних групах: стратегії, проблеми, рішення Преподавание английского языка как иностранного в неоднородных группах: стратегии, проблемы, решения |
|
Creator |
Hordiienko, N. M.
Lomakina, L. V. Гордієнко, Н. М. Ломакіна, Л. В. Гордиенко, Н. Н. Ломакина, Л. В. |
|
Subject |
mixed-ability classes
higher educational establishment peer tutoring differentiation principle psychological barrier self-esteem неоднорідні групи вищий навчальний заклад психологічний бар'єр комплекс неповноцінності принцип диференціації неоднородные группы высшее учебное заведение психологический барьер комплекс неполноценности принцип дифференциации 372.881.111.1 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2015-10-22T17:45:43Z
2015-10-22T17:45:43Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
Pp. 39–43
|
|
Identifier |
Hordiienko, N. M. Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions / N. M. Hordiienko, L. V. Lomakina // Новітня освіта : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 3. – С. 39–43. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/13069 |
|
Source |
Новітня освіта: збірник наукових праць
|
|
Language |
en
|
|