Запис Детальніше

Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions
Викладання англійської мови як іноземної в неоднорідних групах: стратегії, проблеми, рішення
Преподавание английского языка как иностранного в неоднородных группах: стратегии, проблемы, решения
 
Creator Hordiienko, N. M.
Lomakina, L. V.
Гордієнко, Н. М.
Ломакіна, Л. В.
Гордиенко, Н. Н.
Ломакина, Л. В.
 
Subject mixed-ability classes
higher educational establishment
peer tutoring
differentiation principle
psychological barrier
self-esteem
неоднорідні групи
вищий навчальний заклад
психологічний бар'єр
комплекс неповноцінності
принцип диференціації
неоднородные группы
высшее учебное заведение
психологический барьер
комплекс неполноценности
принцип дифференциации
372.881.111.1
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2015-10-22T17:45:43Z
2015-10-22T17:45:43Z
2015
 
Type Article
 
Format Pp. 39–43
 
Identifier Hordiienko, N. M. Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions / N. M. Hordiienko, L. V. Lomakina // Новітня освіта : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 3. – С. 39–43. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/13069
 
Source Новітня освіта: збірник наукових праць
 
Language en