Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціях
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціях
|
|
Creator |
Царьова, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
330.341.1:[657.6:621-029]]:001.89](043.3)
|
|
Publisher |
Київ
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" |
|
Date |
2015-11-18T09:37:27Z
2015-11-18T09:37:27Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Format |
24 л.
|
|
Identifier |
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/13876
|
|
Language |
uk
|
|