Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціях
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціях
|
|
Creator |
Царьова, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
технологічний аудит
технологія маркетинговий підхід маркетинговий підхід маркетингова привабливість комерційна привабливість п’ятирівнева модель технології як товару технологический аудит технология маркетинговый подход рыночная привлекательность маркетинговая привлекательность коммерческая привлекательность пятиуровневая модель технологии как товара technology audit technology marketing approach market attractiveness marketing attractiveness commercial attractiveness five level model of technology 330.341.1:[657.6:621-029]]:001.89](043.3) |
|
Publisher |
Київ
|
|
Contributor |
Зозульов, О. В.
|
|
Date |
2015-11-18T09:47:23Z
2015-11-18T09:47:23Z 2015 |
|
Type |
Thesis Doctoral
|
|
Format |
266 л.
|
|
Identifier |
Царьова Т. О. Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту на машинобудівних підприємствах : дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами
(за видами економічної діяльності) / Т. О. Царьова. - К., 2015. - 266 л. + CD-ROM
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/13877 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.
|
|