Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціях

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціях
 
Creator Царьова, Тетяна Олександрівна
 
Subject технологічний аудит
технологія
маркетинговий підхід
маркетинговий підхід
маркетингова привабливість
комерційна привабливість
п’ятирівнева модель технології як товару
технологический аудит
технология
маркетинговый подход
рыночная привлекательность
маркетинговая привлекательность
коммерческая привлекательность
пятиуровневая модель технологии как товара
technology audit
technology
marketing approach
market attractiveness
marketing attractiveness
commercial attractiveness
five level model of technology
330.341.1:[657.6:621-029]]:001.89](043.3)
 
Publisher Київ
 
Contributor Зозульов, О. В.
 
Date 2015-11-18T09:47:23Z
2015-11-18T09:47:23Z
2015
 
Type Thesis Doctoral
 
Format 266 л.
 
Identifier Царьова Т. О. Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту на машинобудівних підприємствах : дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Т. О. Царьова. - К., 2015. - 266 л. + CD-ROM
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/13877
 
Language uk
 
Rights Дисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.