Запис Детальніше

Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок
Development communications strategy of domestic enterprises in the market of fermented milk bakterial starters
Разработка комуникационной стратегии отечественных предприятий на рынке кисломолочных бактериальных заквасок
 
Creator Бажеріна, К. В.
Стадніченко, В. В.
Андаліцька, О. В.
 
Subject торгова марка
комплекс маркетингових комунікацій
комунікаційна політика
лояльність до бреду
цільова аудиторія
ринок кисломолочних заквасок
trademark
marketing communications mix
communication policy
brand loyalty
target audience
market of fermented starter cultures
торговая марка
комплекс маркетинговых коммуникаций
коммуникационная политика
лояльность к бренду
целевая аудитория
рынок кисломолочных заквасок
339.138:637.136
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-11-30T11:59:34Z
2015-11-30T11:59:34Z
2015
 
Type Article
 
Format С. 326-332
 
Identifier Бажеріна К. В. Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок / Бажеріна К. В., Стадніченко В. В., Андаліцька О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 12. – С. 326–332.– Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14070
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
 
Language uk