Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок
Development communications strategy of domestic enterprises in the market of fermented milk bakterial starters Разработка комуникационной стратегии отечественных предприятий на рынке кисломолочных бактериальных заквасок |
|
Creator |
Бажеріна, К. В.
Стадніченко, В. В. Андаліцька, О. В. |
|
Subject |
торгова марка
комплекс маркетингових комунікацій комунікаційна політика лояльність до бреду цільова аудиторія ринок кисломолочних заквасок trademark marketing communications mix communication policy brand loyalty target audience market of fermented starter cultures торговая марка комплекс маркетинговых коммуникаций коммуникационная политика лояльность к бренду целевая аудитория рынок кисломолочных заквасок 339.138:637.136 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-11-30T11:59:34Z
2015-11-30T11:59:34Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 326-332
|
|
Identifier |
Бажеріна К. В. Розроблення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств на ринку кисломолочних бактеріальних заквасок / Бажеріна К. В., Стадніченко В. В., Андаліцька О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 12. – С. 326–332.– Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14070 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|