Особливості формування іміджу підприємства
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування іміджу підприємства
Pecularity of сreating brand image of a enterprise |
|
Creator |
Єсюнін, С. С.
Кравченко, М. О. |
|
Subject |
імідж бренду
стратегія позиціонування фактори формування іміджу brand image positioning strategy image-forming factors имидж бренда стратегия позиционирования факторы формирования имиджа 339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-12-02T11:06:30Z
2015-12-02T11:06:30Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Єсюнін С. С. Особливості формування іміджу підприємства / Єсюнін С. С., Кравченко М. О. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 158 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14131 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|