Особливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринку
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринку
The features of the concept of inbound marketing on industrial market |
|
Creator |
Дяченко, О. В.
Стадніченко, В. В. |
|
Subject |
маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг вхідний маркетинг лід контент маркетинг marketing communications Internet-marketing inbound marketing content marketing маркетинговые коммуникации Интернет-маркетинг входящий маркетинг лид контент маркетинг 659 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-12-02T12:33:10Z
2015-12-02T12:33:10Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дяченко О. В. Особливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринку / Дяченко О. В., Стадніченко В. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 232 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 7 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14138 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|