Запис Детальніше

Особливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринку
The features of the concept of inbound marketing on industrial market
 
Creator Дяченко, О. В.
Стадніченко, В. В.
 
Subject маркетингові комунікації
Інтернет-маркетинг
вхідний маркетинг
лід
контент маркетинг
marketing communications
Internet-marketing
inbound marketing
content marketing
маркетинговые коммуникации
Интернет-маркетинг
входящий маркетинг
лид
контент маркетинг
659
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-12-02T12:33:10Z
2015-12-02T12:33:10Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Дяченко О. В. Особливості застосування концепції вхідного маркетингу на промисловому ринку / Дяченко О. В., Стадніченко В. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 232 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 7 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14138
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk