Запис Детальніше

Поєднання маркетингового та логістичного підходів в процесі удосконалення системи розподілу підприємства

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поєднання маркетингового та логістичного підходів в процесі удосконалення системи розподілу підприємства
Combining of marketing and logistic approaches to improvement of the distribution system of the company
 
Creator Ковалюк, Д. М.
Комяков, О. О.
 
Subject система розподілу
маркетинг
логістичний підхід
фізичний розподіл
ринкова інформація
marketing distribution system
logistic approach
physical distribution
market information
система распределения
логистический подход
физическое распределение
рыночная информация
339.138
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-12-03T09:40:36Z
2015-12-03T09:40:36Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ковалюк Д. М. Поєднання маркетингового та логістичного підходів в процесі удосконалення системи розподілу підприємства / Ковалюк Д. М., Комяков О. О. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 208 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 8 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14155
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk