Шляхи формування іміджу корпоративної марки на ринку кабельно-провідникової продукції
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Шляхи формування іміджу корпоративної марки на ринку кабельно-провідникової продукції
Ways of forming the image of the corporate brand of cabling and wiring products |
|
Creator |
Кравченко, Є. С.
Діброва, Т. Г. |
|
Subject |
імідж
корпоративна марка структура марки імідж корпоративної марки формування іміджу корпоративної марки 338.45.01 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-12-03T10:09:45Z
2015-12-03T10:09:45Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кравченко Є. С. Шляхи формування іміджу корпоративної марки на ринку кабельно-провідникової продукції / Кравченко Є. С., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 335 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 8 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14159 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|