Запис Детальніше

Шляхи формування іміджу корпоративної марки на ринку кабельно-провідникової продукції

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи формування іміджу корпоративної марки на ринку кабельно-провідникової продукції
Ways of forming the image of the corporate brand of cabling and wiring products
 
Creator Кравченко, Є. С.
Діброва, Т. Г.
 
Subject імідж
корпоративна марка
структура марки
імідж корпоративної марки
формування іміджу корпоративної марки
338.45.01
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-12-03T10:09:45Z
2015-12-03T10:09:45Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кравченко Є. С. Шляхи формування іміджу корпоративної марки на ринку кабельно-провідникової продукції / Кравченко Є. С., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 335 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 8 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/14159
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk